SMK Hälsinges klubbhus uppmonteringen

Uppmonteringen av baracken började kl. 8:30 en lördag morgon då den första delen av baracken kom till tomten.

Roger var beredd att lyfta den första barackdelen av trailern och hade god hjälp av flera klubbmedlemmar att få den på rätt plats.

Sedan kom de övriga delarna under dagen och ihopmonteringen var i full gång. Tätning av taket gjordes omgående för att säkra mot ett förväntat regn som hängde i luften.

Den sista delen (7 av 7) av baracken kom Lars-Åke med när klockan var halv ett(12:30) och strax före ett var även den delen på plats. Nu monterades alla fönster tillbaka och halv tre låste Andreas dörren för dagen.

Arbetet med att flytta baracken från Ilsbo till Hudik hade gått över förväntan tack vare alla klubbmedlemmar som ställde upp under dagen.

Dagen avslutades med en gemensam Pizza vid Åkarnashus, som klubben bjöd på.

Bilder från Ilsbo Tomten Transporten Uppmonteringen Renoveringen Invändigt Klubbmöten i lokalen